PASEN TOP
Trustpilot

Veelgestelde vragen

Hoe verpak ik mijn koffiemachine voor retourzending/garantieservice op de juiste manier?

Als u uw koffiemachine moet verzenden (voor reparatie of retourzending), is het belangrijk dat deze schadevrij aankomt, vooral als u de originele doos niet meer heeft. Volg de onderstaande stappen om uw machine correct te verpakken:

1. Zorg ervoor dat er geen koffiebonen meer in de koffiemolen zitten en dat er geen water in het systeem zit, veeg vervolgens de binnen- en buitenkant van de machine af om ervoor te zorgen dat deze droog is.

2. Wikkel de machine in noppenfolie zodat deze volledig bedekt is.

3. Plaats de machine in een kartonnen doos, met vulling aan alle zes zijden. Verpak alle accessoires veilig in hun originele doos, indien beschikbaar.

4. Maak een foto van de binnenkant van de doos terwijl deze nog open is (voor later gebruik indien nodig) en voeg het ingevulde retourformulier toe dat u vooraf heeft ontvangen.

5. Verzegel de doos en plaats deze in een opgevulde buitendoos.

6. Verzegel de buitendoos met pakkettape en kleef het verzendlabel aan de buitenkant van de doos zodat het duidelijk zichtbaar is.

7. Overhandig het pakket aan de verzenddienst en laat de rest aan ons over!

Belangrijk: gebruik bij het inpakken geen rugzakken, plastic zakken, zelfgemaakte kartonnen dozen of andere zwakke materialen. Gebruik alleen stevige, goed gemaakte dozen.

Het product moet schoon en droog zijn bij aankomst in ons magazijn. Voor elk artikel dat naar ons wordt teruggestuurd en grondig moet worden schoongemaakt, worden schoonmaakkosten in rekening gebracht voor de terugbetaling of wordt het artikel geweigerd. Het product mag op geen enkele wijze functioneel of uiterlijk beschadigd zijn.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Verzendtijden tijdens de Feestdagen

Ons doel is om bestellingen zo snel mogelijk naar onze klanten te verzenden. Echter, als gevolg van de toenemende verkoop kan de levertijd tijdens de periode van de feestdagen verlengd worden.

Hoewel de meeste bestellingen nog steeds op tijd worden verzonden, kan het bij sommige bestellingen 2 tot 4 werkdagen langer duren voordat deze verzonden worden.

Alvast bedankt – niet alleen voor uw loyaliteit aan Coffee Friend, maar ook voor uw geduld!

Is dit antwoord nuttig? 1 1

Verzenden jullie naar meerdere adressen?

Deze optie bieden we momenteel niet aan. Als u uw artikelen naar verschillende adressen wilt laten sturen, moet u voor elk adres een aparte bestelling plaatsen.

Is dit antwoord nuttig? 1 0

Hoeveel kost de verzending?

Verzending naar Nederland is gratis voor alle bestellingen van meer dan €49! Als uw bestelling minder dan €49 bedraagt, kost de verzending €4,99. De verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland zijn afhankelijk van uw locatie. De kosten van levering naar verschillende landen kan variëren, maar ze worden bij het afrekenen getoond zodra het land gekozen is.

Is dit antwoord nuttig? 12 6

Wat zijn de beschikbare verzendmethodes en -termijnen?

De goederen worden door de pakketdienst GLS bij u thuis of op uw kantoor bezorgd. De levering duurt ongeveer 3-5 werkdagen.

Is dit antwoord nuttig? 2 2

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja! Het volgnummer van de zending wordt naar uw e-mailadres gestuurd zodra het pakket het magazijn verlaat.

Is dit antwoord nuttig? 1 5

Word ik vóór de levering op de hoogte gebracht?

Ja! Op de dag van levering wordt u verwittigd via een sms-bericht, dat informatie bevat over de precieze leveringstijd.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Geselecteerde artikelen worden verpakt en verzonden binnen 1-5 werkdagen na betaling. Verzendtijden kunnen variëren afhankelijk van de gekozen leveringsmethode. Het volgnummer van de zending wordt u toegestuurd op het moment dat het artikel vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Wij streven ernaar onze bestellingen zo snel mogelijk uit te voeren. De exacte levertijd hangt af van het geselecteerde artikel. Meer informatie vindt u op de betreffende productpagina. Zendingen worden niet vervoerd in het weekend of op lokale feestdagen.

Belangrijk: voor sommige producten, zoals pro-line koffiemachines of speciaal bestelde koffie-artikelen, kunnen de levertijden langer zijn. Maak u geen zorgen! Als uw levering langer gaat duren dan verwacht, brengen wij u via e-mail op de hoogte.

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, ontvangt u een volgnummer via e-mail of per telefoon. U kunt uw pakket dan volgen via het volgsysteem van de koerier.

Is dit antwoord nuttig? 1 1

Waar leveren jullie overal?

We leveren wereldwijd!

Is dit antwoord nuttig? 2 0

COVID-19 verzendinformatie

Hoewel we bestellingen zo snel mogelijk naar onze klanten verzenden, kunt u toch enige vertraging bij de verzending verwachten. Door de huidige wereldwijde COVID-19 situatie waar we als samenleving mee te maken hebben, ondervinden we vertragingen zowel in onze bevoorradingsketen als in de verzendtijden van de koerierdiensten.
Hoewel de meeste bestellingen nog steeds op tijd verzonden worden, kunt u beter 1 tot 2 werkdagen extra rekenen voor uw bestelling verzonden wordt.
Alvast bedankt – niet alleen voor uw vertrouwen in Coffee Friend, maar ook voor uw geduld!

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Zodra uw bestelling verwerkt en verzonden is, ontvang u een e-mail met traceergegevens. Als u deze e-mail niet ontvangen heeft, kijk dan ook even in uw map met ongewenste e-mails. Als u geen traceernummer heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected] om de details van uw bestelling te weten te komen. We raden u aan om de traceerinformatie regelmatig te controleren om te vermijden dat het pakket naar ons magazijn wordt teruggestuurd.

Is dit antwoord nuttig? 0 2

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen?

We vragen alle klanten hun oorspronkelijke bestellingen te controleren en de producten met de website te vergelijken wanneer ze deze ontvangen. Als u denkt dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft of als er een artikel van uw bestelling ontbreekt, neem dan binnen 14 dagen na de leveringsdatum contact met ons op via [email protected].

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact met ons op

Stuur een bericht naar een medewerker

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur

Bel ons

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur +3197010255722