AANBIEDING VAN DE MAAND
AANBIEDING VAN DE MAAND
AANBIEDING VAN DE MAAND
AANBIEDING VAN DE MAAND
Left time
  • 00

    Days

  • 00

    Hours

  • 00

    Min.

  • 00

    Sec.

AANBIEDING VAN DE MAAND
Wereldwijde verzending & gratis retourneren

vanaf €39 tot bij u thuis

9.3/10 klantbeoordeling

voor service en kwaliteit

1 mln.+ tevreden klanten

over de hele wereld

150+ koffie-professionals

staan klaar om u te helpen

Hoeveel kost de terugzending?

In de meeste gevallen niets! Maar als uw artikelen uit een ander land dan Nederland komt, worden er wel retourkosten in rekening gebracht.

Mijn betaling kan niet geverifieerd worden. Wat moet ik doen?

Omdat we niet precies kunnen zien wat de oorzaak van deze fout is, kunnen enkele van de meest voorkomende oorzaken zijn: – onjuiste postcode; – onjuiste verificatiecode of kaartgegevens; – onvoldoende saldo / verlopen kaart; – geweigerd wegens een internationale aankoop (controleer of deze functie voor jouw kaart beschikbaar is); – geweigerd door de bank. … Continued

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt met creditcard/pinpas betalen, maar ook PayPal als betalingsmethode kiezen. Indien nodig kunt u ook de optie bankoverschrijving/factuur kiezen – neem daarvoor contact op met onze klantendienst via hello@coffeefriend.nl.

Ik wil het verzendadres veranderen. Hoe kan ik dat doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst (hello@coffeefriend.nl). Als uw bestelling nog niet in het stadium van afhandeling is, kunnen we het verzendadres misschien nog wijzigen. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.

Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst (hello@coffeefriend.nl). Als uw bestelling nog niet klaar is, kunnen we hem misschien nog wijzigen of annuleren. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.

Wat als mijn pakket tijdens de levering beschadigd raakt?

Controleer uw pakket zorgvuldig wanneer het aankomt. Als een van uw bestelde producten tijdens het vervoer beschadigd is geraakt (of de schade nu zichtbaar of verborgen is), meld de schade dan dezelfde dag nog aan de vervoerder. Transportschade moet ook nog op dezelfde dag aan Coffee Friend gemeld worden. U kunt dat doen door contact … Continued

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen?

We vragen alle klanten hun oorspronkelijke bestellingen te controleren en de producten met de website te vergelijken wanneer ze deze ontvangen. Als u denkt dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft of als er een artikel van uw bestelling ontbreekt, neem dan binnen 14 dagen na de leveringsdatum contact met ons op via hello@coffeefriend.nl.

Ik kon het pakket niet in ontvangst nemen. Wat moet ik doen?

Als een bezorgpoging mislukt is, neem dan contact op met de bezorgdienst en spreek een nieuw leveringsmoment af. Als het pakket niet binnen een bepaalde tijd ontvangen wordt, stuurt de bezorgdienst het terug naar het magazijn en kan het opnieuw verzonden worden zodra het pakket daar veilig is aangekomen. Een verantwoordelijke vertegenwoordiger zal in dit … Continued

Accepteren jullie retourzendingen?

Als een belangrijk deel van onze waardeketen bieden we een 14 dagen retourbeleid. Houd er wel rekening mee dat het artikel dat u wilt terugsturen in nieuwstaat/ongebruikte staat moet zijn. U kunt de goederen bekijken zoals u dat in een winkel zou doen, maar om een volledige terugbetaling te krijgen mag u ze niet gebruiken, … Continued