11+ jaar ervaring | > 1 miljoen tevreden klanten | 200 000+ kg koffie per jaar

Mijn betaling kan niet geverifieerd worden. Wat moet ik doen?

Omdat we niet precies kunnen zien wat de oorzaak van deze fout is, kunnen enkele van de meest voorkomende oorzaken zijn: – onjuiste postcode; – onjuiste verificatiecode of kaartgegevens; – onvoldoende saldo / verlopen kaart; – geweigerd wegens een internationale aankoop (controleer of deze functie voor jouw kaart beschikbaar is); – geweigerd door de bank. … Continued

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt met creditcard/pinpas betalen, maar ook PayPal als betalingsmethode kiezen. Indien nodig kun je ook de optie bankoverschrijving/factuur kiezen – neem daarvoor contact op met onze klantenservice via hello@coffeefriend.nl.

Ik wil het verzendadres veranderen. Hoe kan ik dat doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice (hello@coffeefriend.nl). Als je bestelling nog niet in het stadium van afhandeling is, kunnen we het verzendadres misschien nog wijzigen. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat je bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.

Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice (hello@coffeefriend.nl). Als je bestelling nog niet klaar is, kunnen we hem misschien nog wijzigen of annuleren. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat je bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen?

We vragen alle klanten hun oorspronkelijke bestellingen te controleren en de producten met de website te vergelijken wanneer ze ze ontvangen. Als je denkt dat je het verkeerde artikel ontvangen hebt of als er een artikel aan je bestelling ontbreekt, neem dan binnen 14 dagen na de leveringsdatum contact met ons op via hello@coffeefriend.nl.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Zodra je bestelling verwerkt en verzonden is, ontvang je een e-mail met traceergegevens. Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, kijk dan ook even in je spam-folder. Als je geen tracknummer hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@coffeefriend.nl om de details van je bestelling te weten te komen. We raden sterk aan … Continued

Wat als mijn pakket tijdens de levering beschadigd raakt?

Onderzoek je pakket zorgvuldig zodra het aankomt. Als een van je bestelde producten tijdens het vervoer beschadigd is (of de schade nu zichtbaar of verborgen is), meld de schade dan dezelfde dag nog aan de vervoerder. Transportschade moet ook nog op dezelfde dag aan Coffee Friend gemeld worden. Je kunt dat doen door contact met … Continued

Ik blijf mijn levering missen. Wat moet ik doen?

Als een bezorgpoging mislukt is, neem dan contact op met de bezorgdienst en regel een tweede poging. Als het pakket niet binnen een bepaalde tijd ontvangen wordt, stuurt de bezorgdienst het terug naar het magazijn en is herverzending mogelijk zodra het pakket daar veilig is aangekomen. Een verantwoordelijke vertegenwoordiger zal in zo’n scenario contact met … Continued

Accepteren jullie retourzendingen?

Als een belangrijk deel van onze waardeketen bieden we een 14 dagen retourbeleid. Houd er wel rekening mee dat het artikel dat je wilt terugsturen in nieuwstaat/ongebruikte staat moet zijn. Je kunt de goederen onderzoeken zoals je in een winkel zou doen, maar om een volledige terugbetaling te krijgen mag je ze niet gaan gebruiken, … Continued