PASEN TOP
Trustpilot

Veelgestelde vragen

Hoe pak ik mijn koffiemachine goed in voor retourzending?

Om ervoor te zorgen dat uw apparaat tijdens de retourzending niet beschadigd raakt, is het belangrijk dat u het artikel goed verpakt.

Als het artikel gloednieuw is en de doos alleen is geopend om het artikel te controleren, pak het dan in zoals het was verpakt toen u het ontving. Als u zich niet meer kunt herinneren hoe het precies was verpakt, volg dan de onderstaande stappen:

1. Bedek de machine met noppenfolie of de meegeleverde zak.

2. Bedek alle zijden met veiligheidsschuim.

3. Zorg ervoor dat alle accessoires/gebruikershandleidingen worden bijgevoegd.

4. Plaats de machine en de accessoires in de doos.

5. Leg er veiligheidsschuim of een andere beschermende laag op.

6. Maak een foto van de binnenkant van de doos terwijl deze nog open is en sluit daarna de doos.

7. Verzegel de doos en plaats deze in een grotere doos.

Alle artikelen, onderdelen, handleidingen en verpakkingsmateriaal moeten in de originele verpakking worden teruggestuurd. Het terug te sturen artikel moet ongebruikt zijn en er verkoopbaar uitzien (labels intact, enz.). Het artikel mag na levering niet geïnstalleerd of gecombineerd zijn met andere goederen (bijv. water, koffie, enz.) na de levering op een manier die de twee onlosmakelijk met elkaar verbindt.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Accepteren jullie retourzendingen?

Als een belangrijk deel van onze waardeketen bieden we een 14 dagen retourbeleid. Houd er wel rekening mee dat het artikel dat u wilt terugsturen in nieuwstaat/ongebruikte staat moet zijn. U kunt de goederen bekijken zoals u dat in een winkel zou doen, maar om een volledige terugbetaling te krijgen mag u ze niet gebruiken, installeren of combineren met andere goederen zodat ze onafscheidelijk worden.

U krijgt uw geld terug als het product naar ons magazijn is teruggekeerd en we de toestand ervan hebben beoordeeld (het moet in de originele verpakking geleverd worden, met alle onderdelen en accessoires inbegrepen). Als u een terugbetaling wilt aanvragen, neem dan contact met ons op via [email protected].

Zodra u bevestiging heeft gekregen van onze medewerker van de klantendienst, moet het artikel dat u wilt terugsturen binnen 7 dagen naar Coffee Friend worden gestuurd. Houd er rekening mee dat de verzendkosten die u maakt bij het verzenden van dit pakket niet in de terugbetaling zijn inbegrepen. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel in ongeschikte staat naar ons wordt teruggestuurd, kunnen we het terug te betalen bedrag voor de beschadigde artikelen verminderen.

Is dit antwoord nuttig? 4 6

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Hoe weet ik of mijn pakket bij jullie is aangekomen?

Zodra uw artikel in het magazijn is afgeleverd, door onze kwaliteitsspecialisten is geïnspecteerd en in perfecte staat is bevonden, sturen we u een e-mail ter bevestiging van de voltooiing van uw terugbetaling.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Welke goederen kunnen er geretourneerd worden?

Alle artikelen kunnen geretourneerd worden. Niet-foutieve goederen kunnen alleen onder de volgende voorwaarden worden geaccepteerd:

1. Het geretourneerde artikel moet in de originele verpakking geleverd worden;
2. De artikelen mogen niet door de koper beschadigd zijn;
3. De artikelen moeten ongebruikt zijn en er verkoopbaar uitzien (onbeschadigde etiketten, veiligheidslabel, enz.);
4. Het geretourneerde artikel moet alle onderdelen bevatten die erin zaten toen het door de koper ontvangen werd;
5. Bij het terugzenden van een artikel moet u het aankoopdocument en een schriftelijk verzoek om teruggave van de goederen verstrekken (deze voorwaarde geldt niet als er een defect product wordt teruggezonden).

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra het product naar ons teruggestuurd is, maken we het betaalde bedrag binnen 14 werkdagen aan u over. We hebben uw bankrekeningnummer, naam en bestelnummer nodig. Het is belangrijk dat het geld voor de geretourneerde goederen naar de door uw opgegeven bankrekening wordt overgemaakt. Het geld kan niet in contanten terugbetaald worden.

Is dit antwoord nuttig? 1 1

Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact met ons op

Stuur een bericht naar een medewerker

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur

Bel ons

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur +3197010255722