PASEN TOP
Trustpilot

Veelgestelde vragen

Wanneer moeten de kosten voor herstellingen tijdens de garantie door de klant worden betaald?

U moet de herstellingskosten tijdens de garantieperiode betalen in de volgende gevallen:

Als het defect te wijten is aan het niet goed onderhouden van het apparaat of het verkeerd installeren/verwijderen van onderdelen;
Als u uw toestel grondig wilt laten reinigen.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Hoe weet ik of mijn bestelling goed verwerkt is?

Zodra onze betalingsaanbieder uw betaling verwerkt heeft, sturen we een bestelbevestiging naar het e-mailadres dat u bij het plaatsen van uw bestelling heeft opgegeven.

Is dit antwoord nuttig? 1 0

Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst ([email protected]). Als uw bestelling nog niet klaar is, kunnen we hem misschien nog wijzigen of annuleren. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Ik wil het verzendadres veranderen. Hoe kan ik dat doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst ([email protected]). Als uw bestelling nog niet in het stadium van afhandeling is, kunnen we het verzendadres misschien nog wijzigen. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt met creditcard/pinpas betalen, maar ook PayPal als betalingsmethode kiezen. Indien nodig kunt u ook de optie bankoverschrijving/factuur kiezen – neem daarvoor contact op met onze klantendienst via [email protected].

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Mijn betaling kan niet geverifieerd worden. Wat moet ik doen?

Omdat we niet precies kunnen zien wat de oorzaak van deze fout is, kunnen enkele van de meest voorkomende oorzaken zijn:
– onjuiste postcode;
– onjuiste verificatiecode of kaartgegevens;
– onvoldoende saldo / verlopen kaart;
– geweigerd wegens een internationale aankoop (controleer of deze functie voor jouw kaart beschikbaar is);
– geweigerd door de bank.
We raden altijd aan persoonlijk contact op te nemen met je bank om uit te zoeken waarom je transactie niet geverifieerd kan worden.
Hoe krijg ik een factuur voor de gekochte goederen? We sturen je een factuur via het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Een elektronische factuur is ook een garantiekaart. Als je een account hebt en de bestelling in onze online winkel geplaatst is, vind je de facturen ook in je gebruikersprofiel.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Hoe plaats ik een bestelling op jullie e-shop?

Kies gewoon de artikelen die u wilt kopen en voeg ze aan uw winkelmandje toe. Ga naar de kassa, vul uw persoonlijke gegevens en betalingsgegevens in. Voordat u een aankoop doet, is het handig om een account aan te maken op de Coffee Friend website. Als u een account heeft kunt u uw bestelgeschiedenis bekijken, een factuur afdrukken of contactgegevens opslaan.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Wat als ik de informatie die ik zoek niet in de productbeschrijving kan vinden?

Neem contact met onsop via e-mail op [email protected] – wij beantwoorden met plezier al uw vragen!

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact met ons op

Stuur een bericht naar een medewerker

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur

Bel ons

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur +3197010255722