11+ jaar ervaring | > 1 miljoen tevreden klanten | 200 000+ kg koffie per jaar

Mijn betaling kan niet geverifieerd worden. Wat moet ik doen?

Omdat we niet precies kunnen zien wat de oorzaak van deze fout is, kunnen enkele van de meest voorkomende oorzaken zijn:
– onjuiste postcode;
– onjuiste verificatiecode of kaartgegevens;
– onvoldoende saldo / verlopen kaart;
– geweigerd wegens een internationale aankoop (controleer of deze functie voor jouw kaart beschikbaar is);
– geweigerd door de bank.
We raden altijd aan persoonlijk contact op te nemen met je bank om uit te zoeken waarom je transactie niet geverifieerd kan worden.
Hoe krijg ik een factuur voor de gekochte goederen? We sturen je een factuur via het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Een elektronische factuur is ook een garantiekaart. Als je een account hebt en de bestelling in onze online winkel geplaatst is, vind je de facturen ook in je gebruikersprofiel.

Is dit antwoord nuttig? 0 0