11+ jaar ervaring | > 1 miljoen tevreden klanten | 200 000+ kg koffie per jaar

Accepteren jullie retourzendingen?

Als een belangrijk deel van onze waardeketen bieden we een 14 dagen retourbeleid. Houd er wel rekening mee dat het artikel dat je wilt terugsturen in nieuwstaat/ongebruikte staat moet zijn. Je kunt de goederen onderzoeken zoals je in een winkel zou doen, maar om een volledige terugbetaling te krijgen mag je ze niet gaan gebruiken, installeren of combineren met andere goederen zodat ze onafscheidelijk worden.

Je krijgt je geld terug als het produkt in ons magazijn is teruggekeerd en we de toestand ervan hebben beoordeeld (het moet in de originele verpakking geleverd worden, met alle onderdelen en accessoires inbegrepen). Als je een terugbetaling wilt aanvragen, neem dan contact met ons op via hello@coffeefriend.nl.

Zodra je bevestiging hebt gekregen van onze medewerker van de klantenservice, moet(en) het (de) artikel(en) dat (die) je wilt terugsturen binnen 7 dagen naar Coffee Friend worden gestuurd. Houd er rekening mee dat de verzendkosten die je maakt bij het verzenden van je pakje niet in de terugbetaling zijn inbegrepen. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel in ongeschikte staat naar ons wordt teruggestuurd, kunnen we het terug te betalen bedrag voor de beschadigde artikelen verminderen.

Is dit antwoord nuttig? 0 0