APRIL TOPPER 
Trustpilot

Veelgestelde vragen

Wat als mijn pakket tijdens de levering beschadigd raakt?

Controleer uw pakket zorgvuldig wanneer het aankomt. Als een van uw bestelde producten tijdens het vervoer beschadigd is geraakt (of de schade nu zichtbaar of verborgen is), meld de schade dan dezelfde dag nog aan de vervoerder. Transportschade moet ook nog op dezelfde dag aan Coffee Friend gemeld worden. U kunt dat doen door contact met ons op te nemen via [email protected].

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Ik kon het pakket niet in ontvangst nemen. Wat moet ik doen?

Als een bezorgpoging mislukt is, neem dan contact op met de bezorgdienst en spreek een nieuw leveringsmoment af.

Als het pakket niet binnen een bepaalde tijd ontvangen wordt, stuurt de bezorgdienst het terug naar het magazijn en kan het opnieuw verzonden worden zodra het pakket daar veilig is aangekomen. Een verantwoordelijke vertegenwoordiger zal in dit geval contact met u opnemen en het pakket opnieuw verzenden.

Is dit antwoord nuttig? 0 0

Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact met ons op

Stuur een bericht naar een medewerker

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur

Bel ons

Wij antwoorden onmiddellijk op werkdagen tussen 7 en 16 uur +3197010255722